Öğleden son idrara çıktığımda idrarim kanlıydı ilk defa böyle birşeyle karşılaştığım için çok korktum, bebeğime birşey olduğunu zannettim (23 haftalık gebeyim) ardından bir kaç defa daha idrara çıktım tekrar kan görmedim . Panik geçirmeye başladım başım dönüyordu inanılmaz derecede korkuyordum, eşimi aradım ve hastaneye gittik. Önce bebeğe bakıldı çok iyiydi, daha sonra vajinal muayne etmek istedi açılma olup olmadığını görmek için. Bu beni daha çok korkuttu. Muayne etti ne yaptı ultrasonla mı baktı hiç dikkat etmedim gözlerimi kapamıştım ve kendimi çok kasıyordum. Açılma olmadığını hatta vajinanın normalde sıkı olduğunu söyledi, ben de normal doğuma engel mi dedim o da bunu söylemek için çok erken olduğunu söyledi. İdrar tahlili ve ultrason istedi. Ultrasonda böbreklerime bakıldı ve 6mm taş ve genişleme olduğu göründü, kanın sebebi taşın haraket etmesi olduğunu ve ürolojiye görünmemi söyledi. Yarın ürolojiye gidicem. Nasıl korktuğumu anlatamam. İlk önce internete daha sonra da buraya bakmıştım kan ı görünce . Belki bir gün biri benim gibi aratır diye yazıyorum. Sabah eşime kahvaltı hazırlarken tabak almak için üst rafa uzanırken bana uzanma sen gebesin demişti , ben de abartıyorsun demiştim bi kaç defa da zıplayarak gülmüştüm 😂 bu durumun beni saatlerce ağlatacağını bilmiyordum ben öyle zıplayınca taş haraket ediyor ve idrarda kan yapıyor. Böyle işte yarın doktora gidicem ve kontrol altında olucam doğuma kadar. Bana dua edin , inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebekleri ve onlar için endişelenmek zorunda kalmayız gebelik boyunca…