pamuk32 Evet kızlar çok heycanliyizz dogum tarihimiz belli oldu 13 gün sonra geliyor bebislerimiz 🥰 23 Temmuz’da 🧡🧡 şimdi 33 haftaligiz.. çok heycanliym şimdiden ❣️
Merve7534_ pamuk32 erken değil mi sanki biraz erken geldi bana yani ben 35 +2 haftaligim benim de 27 temmuz
Nurcihan34 35 . Haftada mı doğacaklar canm . Hadi gözünaydın bende 32 i. Haftadayım pazartesi kontrolümüz var bize ne dıcekler bakalım :)
pamuk32 Nurcihan34 evet canım 35. Haftada dogucaklar… İlk oğlumun doğum gününde hemde… En büyük doğum günü hediyesi olucak oğluma iki tane kardeş 🥰
Nurcihan34 pamuk32 oy ne güzel maşallah hayirla al kucağına:) 35 te aldığına göre durumları iyi galiba birde diğer geliştirici vurulmusmuydun:)
pamuk32 Nurcihan34 evet canım 28 de 4 doz vurulduk her ihtimale karşı.. bı doz da haftaya yapicak.. doğum yakın olduğu için bakalım nolcak sağlıkla gelirler inşallah 🤲
pamuk32 Merve7534_ evet bilerek planladık canım zaten . Kendi ayrı rahatszlgm var ve çok zorlanıyorum. Son zamanda da gebelik kolestazi çıktı öyle planlamak zorunda kaldık :)
pamuk32 Edauysun evet 23 temmuz canım öyle olması gerekti doktorumuz bu şekilde uygun gördü.. sağlıkla sıhhatle gelirler inşallah 🥰
Yaman pamuk32 hayırlısı olsun bnmde o zamanlar olcak kismetse 23 temmuzda annemin dogum gunu merakla bekliyoruz denk gelcekmi diye🙂