Anneboncugu 20.haftadayım hala mide bulantılarım devam ediyor, yemek yiyemiyorum sağlıklıda beslenemiyorum ne zaman geçiçek diyorum ama sanki geçmiyecek gibi böyle olan var mı aranızda 😐
Tatlisannedilekk Anneboncugu 27+3üm bu zamana kadar mide bulantısı kusma yaşadım sürekli ama çok şükür 1haftadır iyiyim bitiyor galiba sonunda