Nihaldemir Burcu2403 hadi ya…Ben medicalparka gidiyordum orada hic boyle biseyle karsilasmamistik..tamamdir cok tesekkur ediyorum 🤗
Merve-c Nihaldemir ben Saadet hocaya gidiyorum . Memnunum. Arkadaşımda canan hocaya gidiyoroda memnun. Yeni hastaneoldugu için aletleri kaliteli . Ücreti de suanlik iyi inşallah artmaz.
berra227 Nihaldemir ben semra inmez e gidiyorum en son pazartesi gittim eşleri almıyorlar canım odaya virüs sebebi ile. Semra hanımdan ck memnunum Tavsiye ederim