Sinemooo hakkınızı yedirmeyin şikayette bulunun. Sigortanız yatıyordur diye düşünüyorum sizi yarım saat bile fazla çalıştırması kesinlikle yasak. Ve hamilesiniz diye işten de çıkaramaz ciddi cezaları var. Siz taviz vermeyin net tavır koyun. Haklarınızı bildiğinizi de bilsin.