Hanımlar merhaba 25. Haftada şu kesem patladı ve yatış verdiler şu anda evden devam ediyorum 28+5 im doktora görede 30 haftalık bebeğim 1 hafta ilerden geliyor son 1 haftadır kasılmalarım başladı fakat bugünkü kontrolde Bebeğin kanala girmeye başladığını öğrendim sorum şu bu kanala girme sürecini bana anlatabilecek ne kadar uzayabileceğini bilen var mı? Doktor nst ye bağladı nst de öyle çok afaki yüksek sancılar olmadığı İçin muayneye göndermedi henüz , sancılarım düzensiz henüz bu konuda bilgisi olan tecrübesi olan biri beni aydınlatabilir mi ?