Kızlar çok kötü durumdayım😣 Her yıl bu zamanlar aynı şeyi yaşıyorum. Arka arkaya defalarca hapşırıyorum, burnum tıkalı, genzim yara olmuş kaşınıyor, gözlerim desen sulu sulu ve çok yanıyor😥 Acil doktoru hiç bir ilaç veremem hamile olduğun için dedi. Nasıl hafifletebilirim önerisi olan ve ya aynı şeyleri yaşayan var mı?