Aytarr1- Hanımlar 37+4deyim iki gündür düzensiz kasılmalarım var. Dün sancım 40 çıktı böyle çıkıp doğumu geciken var mı aşağı yukarı ne zaman olur artis merak ediyorum da
Eda06 Aytarr1- benim hep 56 civarıydı o haftalarda 39. Haftada 80leri buldu bugün 40. Haftaya girdim gelen giden yok 😂😂😂
Dmrasln Aytarr1- Canım 30-40 sancıyla doğum olmuyomus maalesef benimde hep öyle 30-40 larda ama doğum başlaması için 100 -200 leri bulması gerekiyormus
Alparslansmom Aytarr1- 31. Haftada 35lerdeydi benim bebeğimin kafası baskı yapıyordu ve hala yapıyor 34. Haftamıza girdik bugün
Aytarr1- Eda06 Allah yardımcınız olsun 🤭 bel ağrısı suphelendirdi beni yakın mıdır diye adet olucakmisim gibi agriyo
Dmrasln Aytarr1- Aynen 10 dk da 3 tane 80-100 civarı sancı çıkarsa gercek doğum sancisiymış diğer çektiklerimiz yalancı sancılar maalesef :)
Aytarr1- Yaseminozel yok geç olduğunu düşünmüyorum zaten yeni başlayınca ne kadar sürer aşağı yukarı onu tecrübeli insanlardan öğrenmek istedim
Yaseminozel Aytarr1- yalancı sancılarla başlıyor benim ilk doğumum 42.haftada mecburi sezeryanla sonlandı herkeste farklılık gösterebiliyor canım bi bakmışsın bi kaç güne gerçek sancıların başlar bi bakarsın bi iki haftayı bulur