Cicimato_96 Gokozge Çektirdim. Doktorum hiçbir problem olmayacağını hamilelikte bt ve röntgen önermediklerini söylemişti. Allaha şükür gayet sağlıklı 4.5 aylık bir kızım var.
Nur1126 Gokozge aynen bütün bir şekilde giriyorsun tünel gibi düşün benimde ilk olacak senin başın ve beline odaklanacaklar omurgana yani benim de kafamı dışarı çıkartıp karnımdaki bebeğime odaklanacaklar
Gulcan_89 Gokozge kapalı MR normaldede giremiyorum panik oluyorum. Açık MR buldum özelde. Ona gitmiştim
Nur1126 elfelendor daha girmedik çarşamba günü giricez radyoloji doktoru tanıdığımız vardı onunla konuştuk hiç bir zararı olmaz dedi