Misssimsek Kızlar bu gece 3 gibi sezeryanla çok şükür oğlumu dünyaya getirdim. Ama anne karnında kakasini yapıp yemiş. Şimdi kuvozde gözlem altında. Serum takmışlar. Tecrübeli anneler başına böyle.birsey gelen yada duyan.. beni biraz rahatlatirmisiniz. Birşey olmaz değil mi bebegime
firuzeelmi Misssimsek kakası yapmış yemiş ne ?😂 ay çok garib şaşırdım resmen 🤷🏻♀️🤭🤭🤭öğle şey oluyormuki😃 sağsalim çıkar inşəAllah derd etme annesi😍gözün aydın darısı bizim başımıza
Yagmur555 Misssimsek evet benim bi arkadasimin ogluda kakasini yemis acil sezeryanla alınmsti bikac gun küvezde kaldiktan sonra sag saglim taburcu etmislerdi suan 4yasinda ve gayet saglikli icinizi ferah tutun Allahin izniyle bebeginiz sag saglim cikar iyi dusunun iyi olsun Rabbim sifa versin insallah 🥰
UrasEgeninannesi Misssimsek bende bebekken aynı durumdan dolayı zamanında zorunlu sezeryan olmak durumunda kalmış annem :) 17 gün geç doğmuşum. Allah’ın izniyle hiçbirşey olmaz. Sadece biraz küvözde takip ederler canım korkma. Rabbim hayırlı evlat etsin bir an önce şifa versin inşallah ❤️🤲🏻
minikcasper Misssimsek güzel düşün canım Allahın izniyle bişey olmaz bu durum çoğu gebelerin başına gelen bi durum sanırım hep duyuyorum. İnşallah en erken zamanda yanına getirirler bebişii💜💜.
Misssimsek firuzeelmi yaramaz şey ışte zaten fisir fisir belliydi birşey yapacağı. 38. Hafta da geliverdi kendi kendine. Birde nasıl yaptiysa yapıp yutmuş. Midesini yikamislar. 🙈
ElifOncul firuzeelmi komik değil aslında çok ciddi bir durum. O yüzden son haftalar sık kontrol ile takip ediyorlar öyle bir durumda acilen alıyorlar..
iyimserr firuzeelmi ilk defa mı duydunuz 🤔 gebeligin son ayların da fark edilmedigi takdir de hayatını kaybeden bi cok bebek var
zeynelbeyt Tecrübe sahibi değilim ama bişey olmaz diye düşünüyorum 😅 bende 40 hafta dolmuş hala doğmamışım kendi pisliğimi yemişim, doğar doğmaz midemi falan yıkamışlar sonra sıkıntı olmamış yani
Misssimsek zeynelbeyt bizimki 38 haftalıkti nasıl.oldu anlamadık valla. Allahtan San cim kanamam geldi.de gece apar topar sezeryana alındım.
Misssimsek Yagmur555 amin canım.insallah sağolasın. 72 saat gözlem.altinda tutacaklarmis. Daha 2 kere gorebildim.
firuzeelmi Misssimsek alınma bana garib geldi bide bebeğin kakasını yemiş okuyunca şirin geldi bana 😘😍inşəAllah yaramaz bebiş çıkacak ordan
Edauysun Misssimsek bende yemişim cnm☺️Hemde 29 yıl önce valla okdrda tombik oldumki sonra maşallahım vardı yaradı herhlde☺️Korkma brsey olmaz sağ salim kavuşrsn inşllh bizede dua et az kaldı dogumumuza🙏🏼🙏🏼🥰
KubraSS- Misssimsek 38 erken degilmi kuzu ya kakasi için Rabbim sağ salim büyütmeyi nasip etsin inşallah
Misssimsek ElifOncul evet. Ben San cim ve kanamam olduğu için acil .sezeryan oldum ama doktor tam.zamaninda gekmissiniz dedi. Dogduktan sonra farkettik kakasini yaptığını.
Misssimsek UrasEgeninannesi amin canım allah razı olsun. Benimki daha 38 haftalıkti aslında ama nasıl.boykr oldu valla anlamadık. Doktor tam.zamaninda gelmissiniz dedi. Kanamam olmasaydı cuma günü daha kon trolum vardı onu bekleyecektim
Asenat34 Misssimsek geçmiş olsun canım 🥰benim kardeşim de kakasini yapıp yemişti Annem de sezeryan olmak zorunda kalmıştı ama küveze bile almadılar o zaman iki gün gözetim altına aldılar sonra çıktılar rabbimin izniyle hic birşey olmaz 🤲☺️