sukayhanacar Funda007 ben bacağımda yaşıyorum sol tarafta özellikle gece uyurken ama ovunca hemen geçiyo bugün doktoruma yazdım magnorm verdi onu kullanmaya başlıcam.
Funda007 67380ipek kullanıyorum cnm çok sık olmuyor aslında hanı sertleşio konpmle kasılma oluyor yanı cocuk bi tarafa toplanma olmuyor