Kızlar şuan 36+0 günlük hamileyim dün hafif sancım ve kasılmalarım vardı doktorum takip et devam ederse gel açıklığına baksınlar dedi muayene etti ebe 1 parmak açıklık var dedi ama bebek tam kanalda değil dedi yerleşmeye çalışıyor olabilir dedi ve lekelenme tarzında kan gelebilir dedi dün geldi akşam kesildi bugün yine geliyor hafif hafif sizlerde muayene olduktan sonra böyle oldu mu ve açılma ilerler mi acaba ?