Mrb kızlar bugn 2li test sonucumu gösterdim bi deger olmasi gerekenden yuksek cikti Ankrada baska bi dogum hastanesine gonderdi beni doktor orda riskli gebelik polikinligine git dedi risk varmi yokmu die bakilcakmis yoksa aynn gittigm hastaneye devam etcem başına boyle bisey gelen varmi 2li tarama testinde riskli gebelik icn arastirma yapildimi varmi aranizda benm gbi olan yarin gitcem gonderdigi dogum hastanesine bakilcak risk varmi yokmu die ama ne yalan soylim bisey cikcak die tedirginim biraz rabbim hepimize saglikli evlatlar nasip etsin