Merhaba arkadaşlar, 38 + 4 haftalık hamileyim. 29. haftada bebeğim baş aşağı dönmüştü, 33. haftada pozisyon değiştirdi ve hala makat gelişli. Son kontrolüm de doktor sezeryan günü verelim dedi ama ben risk yoksa 1 hafta daha beklemeyi teklif ettim, bekleyebilirsin dedi. Cumartesi kontrolüm var, dönmedi gibi geliyor bana tekmelerini hala aşağıda hissediyorum. Doktor kararı yine bana bırakırsa beklemeli miyim yoksa gün mü almalıyım bilmiyorum. Bazı bebekler doğum sancısı başlayınca dönebiliyormuş ama doktor milli piyangonun çıkması kadar düşük bir ihtimal dedi. Benim durumumu yaşayan var mı? Karar vermekte zorlanıyorum, ya dönerse diyorum.. ama dönmezse de o kadar sancı çektikten sonra sezeryana girmekte üzücü olacak. Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi ?