Anneolacagimben İyi günler 30 haftalık hamileyim ilk defe bebek hareket ederken hafif acı sızı gibi birşey oluyor sancı dedikleri bu mu kusura bakmayın ilk gebeliğim endişeleniyorum
Babymommm Anneolacagimben dönmüş olabilir normal oluyor kanala girmeye başlıyor yavaştan 32-33 gibi giriyorlar genelde bazen daha erken ondandır sancınız ama sürekli düzenli bir şekilde devam ederse yine de doktora gidin önlem alırsınız
LeylaEce Bende de aynı sorun var vajina ve kasıklarda bir ağırlık var resmen bugün kontrolüm vardı doktora sordum döndüğü için başı ile baskı yapıyor çok normal artık ağırlaşacak korkma dedi canim
Anneolacagimben LeylaEce çok teşekkür ederim daha bugun öyle bir baskı hissettim kasıklarda Dr kontrolume var daha ama düzenli olur devam ederse gideyim bende
LeylaEce Anneolacagimben 30+1deyiz bizde son 3 gündür bu şekilde. Tabi git yine için rahat etsin canım
LeylaEce Anneolacagimben bugün gittim sabahtan sordum çok normal endişelenme hatta zamanla daha da ağır gelecek sana dedi . Ama için rahat etmiyorsa git yine de kontrole canim