Ben çok güldüm okuyunca eminim de sizde çok güleceksiniz 🤗 an itibariyle 38 hafta oldum malum bu haftalarda sorulan soru klasik”doğurmadın mı sen daha” gibi sorular sanki bizim elimizdeymiş gibi herneyse daha fazla uzatmadan soraym biri çıktı dedi manda yoğurdu yediysen geç doğurursun😂 neymiş mandaların doğumu geç olurmuş resmen beni mandayla bir tuttu yaa şaka gibi bu insanlar 😂😂 aman ha sakın yiyeyim demeyin bendem söylemesi 👍🏻😉😂