Yarın 32. haftaya giriyorum, hemen yarın için de randevu aldım; 5 hafta daha çalışabilir raporu almak istiyorum. Fakat içime kurt düştü bu raporu 5 gün sonra alsam hala 32. haftada olacaktım ve beş gün fazla çalışma hakkına mı sahip olacaktım?
İşyerim tatilde o yüzden ne kadar uzun süre çalışabilir raporu alsam o kadar kâr.
Bir de raporu ben mi işyerine götürüyorum? Alan anneler bir yardımcı olabilir mi?