12 haftalık hamileyim dün cinsel ilişki sonrası çok çok çok az miktarda kan geldi. Bugün dr herhangi bir kanama olmadığını rahim ağzının kapalı olduğunu söyledi ama yinede önlem olarak progestan kullan 10 gün dedi. Daha önce aranızda kullanan var mı yan etkileri çok mu etkiliyor insanı?