Babyy1S 3 tane doğum doktoru var 1 kadın 2 erkek 2 Side gerçekten çok iyi doktorlar ben daha rahat iletişim kurduğum için İshak beyi tercih ettim çok naif ve ilgili Bülent bey de iyi bi tık daha ciddi çekinirim diye onu düşünmedim bayan nasıl hiç bilmiyorum ☺️😬