balyanakoglum canım çok geçmiş olsun rabbim şifa verin inşallah bebeğini sağlıkla alırsın kucağına üzme kendini bende 18 haftalık iken gebeliğimi sonlandırmak zorunda kaldım bende hangi testi yaptıysam normal çıktı bebeğimde sipina bifıda hidrosefali tanısı konuldu her iki böbrekte gereğinden fazla genişleme vardı ve sol ayakta içe doğru çekilme vardı amniyosentez yaptım benimde bebeğinde genetiği temiz çıktı senşn gibi virüs testleri yaptırdım belki ondan kaynaklı diye ama ben gebelikten önce geçirmişim o virüsü oda iyi çıktı benim bu hastalık folik asit kaynaklı oluyormuş folat testi yaptım oda 10,75 çıktı oda normal di anyacapın hiç bir sebep bulunmadı bebeği otopsiye yolladık oda en az 9 ay sonra çıkarmış sonuç rabbim kısmet etmedimi hiç bir sebep yok iken de kısmet olmuyor canım işte tekrar gebelik düşünüyorum yüksek dozda folbiol kullanıyorum inşallah tekrar aynı şeyleri yaşamam sana da çok geçmiş olsun inşallah güzel gelişmeler ile geri gelirsin