Kızlar merhaba ben 30+6da kız bebek bekliyorum. bugün doktora gittim Bebegımın karın çevresinin 1 hafta geride olduğu soyledı ilk gebeliğim çok tecrübesızım detaylı acıklama yapmadı aklıma takıldı bilgisi olan yazabilir mı? Allah rızası için başka bir doktora gitmeliyim endişe edıcek bir durum var mı? Kılosunu da 1520 gram dedi şimdiden hepinize tesekur ederm.