Selam kuzuşlar kolestaz mağdurları olarak paylaşım yapalım mı biraz 😞 biz 34+3teyiz kolestaz teşhisi kondu. Deli gibi kaşıntı Ve vücut yaraları yetmez gibi bir de oğluşumu planlı sezaryen ile erken doğurmam gerekecek. Bi tedirginlik sardı içimi 2600 şimdi kilosu erken doğacağı için daha çok kilo alsın istiyorum bi telaşa kapıldım. Sizde durum nasıl? Allah Hepimize sabır versin kolestaz ne zor hastalıkmış 😞