Tugba_58 ben 2 gün önce doğum yaptım. Suyun fazla bebeğin 4 kg sezaryen yapacaksın dedi doktorum. Güvenmedim 3 doktora daha gittim hepsi aynı şeyi söyleyince ameliyat oldum bebeğim 3600 Gr çıktı. Normal doğumu çok istedim ama kısmet böyleymiş şimdi bebeğim sağlıkla kucağımda, insan şükrediyo