Fulyag ben genoks firmasında yaptırdım.Mart ayındaydı. 11 haftalikti yapildiginda. Doktor indirimi ile 2600 ödedim. İstediğin yere gelip alıyorlar kanı tek tüp. 10-12 günde çıktı. Bende Sorun yoktu. Ben kendim yaptırmak istedim.
Eğer sonlandırmak isteniyorsa gebelik bir sorun çıktıysa nifty testi ile buna karar ve onay verilemiyor. Nifty testi %99 net sonuç veriyor ama yinede Türkiyede amniyosentez sonucuna göre karar verebilir kurul. Tekrar amniyosentez talep edecekler sonlandırma işlemi için. Çünkü amniyosentez içinde yanılmıyorsam 16 hafta bekleniyor.
Ama sonlandırma düşünülmüyorsa nifty test risksiz bir teşhis testidir. Ben kesinlikle öneririm.