Merhaba arkadaşlar. Kabızlık sorunu olanlar için yazıyorum.. 24 haftalık hamileyim. Hamileliğim başından kabızlığım oluyordu, doktorum bana Duphalac önerdi.. Bir çok hamileler de burada duphalacı önermiş ama ben bilmeyenler için kullanımını da sizlerle bölüşmek istedim.. Gün içinde 3 defa yemekten 20 dakika önce 20 ml içiyorsunuz, 20 dakika sonra yemek yiye bilirsiniz. Faydası inanılmaz. Hergün düzenli içerseniz çok rahat bir şekilde tuvalet ihtiyacınızı gidere bilirsiniz. Emin olun kullandıktan sonra çok rahatlayacaksınız. Tabiiki tavsiyem doktorunuzla konuşmadan almayın bu ilacı. Zararlı bir ilaç değil ama ne olur ne olmaz🤷🏻♀️😊 bir ilaç tavsiyem daha var ben azeri olduğum için buradan aldım türkiyede var mı bilemiyorum.. ismi gliserin… Kullanımı: her gece yatmadan önce rektal yolla alınıyor.. İnanın duphalac ile birlikte muhteşem sonuç veriyor. Tecrübeyle sabit👍🏻 resmini çekip koyucam buraya umarım işinize yarar.. Hamilelikte kabızlık çok kötü birşey 😣ıkınmaktan korkuyorsun ama saatlerce de tuvaletde kan ter içinde kalıyorsun. Eminim bir çok hamileye faydam dokunucaktır, hepinizi öpüyorum inşAllah sağ salim yavrularımızı kucağımıza alırız🥰