Azimemine 13 haftalık olduk bugün hayırlısıyla cinsiyeti öğrenen bu hafta da ki arkadaşlar gözüküyor mu bu haftalarda 😀
[silindi] Azimemine tahmin ediyorlar ama net anlaşılması için 16 ıncı haftayı bekleyin derim biraz sabretmeniz gerek ama☺
AycanFb Azimemine 14.haftamda gittim net bir şekilde erkek dedi 16.haftamda da erkek dedi😍 şimdi 19+4 olduk ☺☺
Melegimveben Azimemine 12+6 da öğrendim canım oğlum olcak inşallah 19. haftadayız 2 doktora gittim ikiside erkek dedi 🤗
deletedmom351 Ama tabii bebeğin göstermesine bağlı bir de bazı bebekler 5. 6. Aya kadar kapatıyor ve göstermiyor
Elffk 12.haftamda ikili taramada bakarken ben sormadan doktor, erkek diye söyledi. 25 haftalığız oğluş bekliyoruz inşallah 😊
Zuhalzuzu Azimemine 14 haftalikken kiza benziyo dedi.ama kesin degil.20 haftalikken gittim kontrole ve gosterdi KIZIM 💗