Mhtpctn Kızlar heryere sordum 500 550 bı yer var gozlem klınık dıye orda 250 dedi bı yanlslık olmasın parası az dıye de guvenemedım pek 500 de cok pahalı aslında kararsız kaldım yaptırıcam ama hepsı aynıdır heralde
Hilal93 Mhtpctn ben Manisa da oturuyorum özele gidiyorum detaylı ultrasona 250 verdim gayette güzeldi
bebegim_28 Mhtpctn nerde yaptırıyorsunuz bilmiyorum ama ben de özel hastanede 200 tl ye yaptırcam antalyadayım
Omerberat Mhtpctn bene Adana’da perinatolog(riskli gebelik uzmanı)detaylı ultrason yaptırdım Haziran’da 600 TL.ama çok iyi ve profesyoneldi.
Deletedmom281 Mhtpctn 🍃Ne pahalısı kız bu zamanda 500 e iyi bile. Ben 1 yıl önce Prof. Perinatologa 400 e yaptırmıştım fetal eko da çekmişti. Bu zamanın şartlarında gayet de uygun.
Babyy1S Mhtpctn bende klnikte yaptirıcam 350tl özele gidiyorm fakat baska özel hastanede 400tl ve didik didik sor kac dk bakıyorsunuz nerelere bakıyorsunuz cihazın kalitesi yüksek mi faln 250tl ye uygun emin ol 500tl ye yapanlar bile 30dk bakip gonderiyor cürük her yerde var 😊
Mhtpctn Babyy1S burası da klınık gıttugum hastanede yokmus doktorum anlasmalı oldugu yere gonderdı 500 diğer hastanelerde oylee klınık 250 dedı sadece ultrason ustunee
Aynurrrr Mhtpctn canım ranyoloji uzmanı olunca biraz daha uygun oluyo perinatolog olunca pahalı oluyo oyüzden bu fiyat farkı
gizem-58 Senemunal ben 👋🏻 Sinan tana gittim 390 TL ve çok iyi ilgilendi her detayına ayrı ayrı baktı tavsiye ederim
Babyy1S Mhtpctn sadece ultrasona para vericez zaten fiyata bakma doktor iyimi kac dk inceliyot fln onlara dikkat et
Mhtpctn Babyy1S ınsallah ilk gebelık tecrubesızlık burdan aldıgım bılgılerle ıste gıdıcem bakalım hayırlısı olsun bıssy cıkmasında 🤲
Mhtpctn Wonderanne ınsallah dıger yerler hep 500 ve uzerı deyınce bu da 250 deyınce bı tereddut ettım açıkcası