Ezgi1990 Happybsrn başka marka negatif çıktı Sermec27 Maviii13 Ysmn_11 Sermec27 Hayal95 Mhtpctn Denim Melekanne98 Denim
Ezgi1990 Sermec27 yarın adet günüm evet teste göre var ama bu test markası çok kişiyi oyuna getirdi var gösterip yok çıkardı o yüzdem emin olamıyorum
Ysmn_11 Ezgi1990 inslalah vardır bende dün yaptım silik çıktı bugün regli oldum başka marka yapın siz yine de
Mhtpctn Ezgi1990 gebelık var gibi hayırlısı olsun 🥰 kan testıyle netlestır ama ıkıncı cızgı var yanıı