Merhaba güzell anneler ve anne adayları doğum yapalı 5 gün oldu şükürler olsun prensesimi aldım kucağıma size doğum hikayemi anlatıyım 4 temmuzda doğum yaptım sabah kalktığımda ağrım vardı adet sancısı gibi hastaneye gitmek istemedim sancımı takip etmek istedim eşime de o gün işe gitme ben doğum yapıcak gibiyim dedim içime doğdu sanki eşimde işe gitmedi kahvaltıya dayımlara gittik sancılarım 12 gibi sıklaşmaya başladı evde kalmak istedim biraz daha saat 1.20 gibi dayanamayıp hastaneye gittim hastaneye aramız 10 dkka 1.30 da hastanedeydim. 1.40 da nstye bağladılar 15 dkka nstede kaldım sonra ebe gelip biraz da soluna dön bakalım dedi tam soluma döndüm suyum geldi tabi başta suyum mu geldi acaba tuvaletimi mi yaptım diye şüphede kaldım baktım tutamıyorum su olduğunu anladım sonra ebeye söyledim ebe doktoru çağırdı doktor alttan muayene etti 3.4 santim açıklığın var yatışını yapalım dedi altım da bişey yokken yatışımı yaptırdılar hemen benim minik prensesim tuvaletini yapmış suyum da o şekilde geldi doktorlar tedirgin oldu her neyse yatışımı yaptırdım hemen sancı odasına aldılar benim sancılarım iyice sertleşmeye başladı aradan yarım saat geçti geçmedi laman yaptılar ben tuvalete çıktık tan sonra tekrar nstye bağladılar açıklığıma baktılar 6 santim olmuş bile ama tabi ben o sıra sancılar dayanamaz hale geldim nstden çıkıp yürümek istedim tabi ebe izin vermedi zaman geçti benim ıkınmalarım geldi ebe gene alttan muayene etti 6.7 santim açıklığım vardı hala ve prensesim doğum kanalına girmiş bile hemen doğumu mu başlattılar açılmam az olduğu için kestiler doğum başladı 3 kere ıkındım 4üncü ıkınmam da küçük prensesim dünyaya geldi 5.10 kala doğdu prensesim .. İlk gördüğüm an dünyalar benim oldu normal doğumdan korkuyordum normalde ama prensesimi kucağıma alınca dedim ki bu mutluluk için bu kadar acı çekmek az kalır.. Güzell anneler size şunu söyleye bilirim normal doğumdan korkmayın her güzel şeyin bir acısı vardır. Rabbim bebişlerinizi kucağınıza almayı sizlere de nasip etsin inş gerçekten evlat bambaşka birşeymiş ❤️❤️