Aksoytetik 20 haftalığım ve son 2 3 haftaya kadar baya sivilce çıkardım özellikle gıcık eder gibi sol yanağımda ve boynumda sadece🙄 yüzüme Radix güneş kremi aldım eczaneden onun dışında hiçbir şey sürmedim ve Norevanın hamilelerin de kullanabildiği yüz yıkama köpüğü ile sabah akşam yıkadım 3 haftadır çıkmıyor çok şükür ama çıkanların lekesinin geçmesi zaten aylar alır🙄 buna da şükür🥺 ve kız bebek için bunu derlerdi ben de erkeğe hamileyim🤰🏻