Defnederen 6 temmuzda yumurtlama gördüm 7-8-9 ovulasyon testim artık bırakmalıyım değil mi [url=https://hizliresim.com/HQrKyR][img]https://i.hizliresim.com/HQrKyR.jpg[/img][/url]
mbt34 Defnederen evet devam etmenize gerek yok. 7 sinde çatlama olmuş zaten son ikisini de yapmasanız olurmuş, testler boşa gitmesin :)
mbt34 Defnederen pembelik normal ama diğeri kadar olmadıysa çatlama olmuştur, koyuysa yumurtlama devam ediyordur zaten. Üzerinden zaman geçince renk değişebiliyor. 10 dk sonrasına göre yorum yapın yine de siz.