Merhaba kızlar 13 haftalık hamileyim iki gün önce sabah kahvaltıdan sonra şiddetli bir karın sancım oldu yürümeye bile zorlandım bulunduğum yerde doktor kısıtlı hatta yok bile diyebilirim 🤦♀️ Neyse acile gittim hemen Kadın doğumda randevusuz almıyor zar zor ikna ettiler doktoru sonra aldı Ultrasonu karnıma tutup çekmesi bir oldu kalp atışını bile dinletmedi bana kalk dedi serum verdi sıvı eksikliğinden dolayıymış bişey yok dedi ama korkuyorum acaba çocuğum iyi mi değil mi çok sinir oldum şimdi o günden bu yana da belimde ve kasıklarımda çok ağrım var yani kıvrandırıp dayanılmayacak şekilde değil ama yine de biraz var başınıza böyle bişey geldimi yada bu ağrılar normal mi eşim yanımda olsa korkmam ama yanımda değil 😑