Neslihan_1616 Merhabalar bugün bebeğimizin kalp atışlarını duyduk çok şükür.Ama doktor rahimde 22 mm miyom olduğunu ve düşük tehdidi oluşturabileceğini söyledi progestan verdi.Daha önce yaşayan var mı aranızda?
Bugleemm Neslihan_1616 bende de miyom olduğunu söyledi doktorum ama bir zararı olmadığını sadece biraz ağrı yapabileceğini söyledi.Miyomun yeri ve boyutu önemli eğer yakın gördüyse keseye belki ondan iğne vermiştir tedbir amaçlı.
Serciko Neslihan_1616 miyomun yeri çok önemli canım. Rahmin neresinde olduğunu söyler duvarında mı içinde mi diye. Doktor eğer zararı olmayacak bir yerde kanama vs alanı oluşturmuor derse eğer bir sıkıntı olmaz. Hamilelik hormonlarıyla büyüyor miyom zaten düzenli gebelik kontrollerinizde hep kontrol edilecek miyomunuzda.
Neslihan_1616 Bugleemm iğne değil de hap olarak verdi vajinadan alamazsan ağız yoluyla alırsın dedi acaba hangisi uygun olur?
Bugleemm Neslihan_1616 bence hepsi etkilidir canım aynı ilaç sonuçta dokturun daha iyi bilir hepsi aynı etki eder diye tahmin ediyorum 🙏
Tuagca kuzum yeri cok onemli, ben dev miyom ameliyati oldum gecen sene, su an 5. Ayimin sonundayim hamilelikte . Sağlık ile kucağına al