Oykubrkn Kızlar merhaba 8+2 gebeyim kahverengi leke geliyor progestana başladım ayrıca idrar yolu enfeksiyonumda var bu durumu yaşayanlarınız oldu mu ve ne kadar sürede kanama geçti elimde olsa sürekli ultrasonla kalp atışı dinlemek istiyorum🙏🏻
RumeysaGen Oykubrkn benimde 8 haftalıkken lekelenme olmuştu kahverengi progesteron verdi bir hafta istirahat dedi. Bir hafta yattım ara ara leke gelmeye devam etti sonra muayeneye gittim kanama azalmış dedi doktor ilaca devam ediyorum şuan lekelenme 2 hafta sürdü 2 gün geldi bir gün gelmedi bazen üst üste geldi ama geçti çok şükür şuan 11. Haftadayım hala Rahim dışında kanama var biraz ama lekelenmem yok artık doktorum kimi gebeler 9 ay lekeleniyor Ağrı sızı olmadığı sürece korkma dedi kendini yormamaya çalış canım uzat ayaklarını dinlen günlerinin tadını çıkar ☺☺☺
ArzuCilasun 8+3 teyim 2 hafta önce lekelenmem oldu, kalp atışını duyduk ama plasenta previa var dedi doktor. Günde 2 kez progestan alıyorum ve şimdilik 10 günlük raporluyum,20’ye çıkacak gibi duruyor. Sen de ayaklarını kaldırarak yat canım ayakta durma
Csem 9+3 benimde kahverengi lekelenmem var progestan kullanıyorum iğne yaptılar 1hfta sonra kontrolüm var 10.haftaya kadar normalmiş lekelenme
Oykubrkn Csem canım teselli oldu bana inşallah geçer çok korkuyorum bu ikinci gebeliğim ilkinde de kalbi durmuştu yavrumun
FuatTataroglu hic lekelenmem olmadi cok sukur doktorumda olursa hemen gel dedi daha bugun gorustgm icn doktrmla soyluyrm kizlar kalbini lutfen cok dnlemeyn bebislern elinizden geldigi kdr disari dyulurken kalp sesi isi aliyo kalp o yuzden benm doktorum asla onermiyo👶
Oykubrkn RumeysaGen canım çok teşekkürler çok korkuyorum bi daha bebeğimi kaybederim diye inşallah bişey olmaz Allahım seninde tüm anne olmak isteyen arkadaşlarında kucağını doldursun sağlıcakla 🙏🏻☺
Oykubrkn RumeysaGen Tatlım sana kanamadan sonra bi tahlil falan yapıldı mı. Ben bugün acile tekrar gittim kanama devam ediyor diye düşük tehliken var haftaiçi polikliniğe gel gerekli tahliller yapılsın dedi ama nasıl bir tahlil anlamadım gebelik tahlili yapılmıştı zaten acaba acil doktoru ondan mı bahsetti
RumeysaGen Oykubrkn yok canım tahlil filan demedi iki doktor gördü ikiside demedi ilaç verdiler sadece şuan kanama alanları hala var ama önemli değil dedi doktorum ağrın ve sancın olmadığı sürece sıkıntı yok dedi