Merhaba güzel anne ve hamişler sizlere doğum hikayem den bahsetmek istiyorum doğum yapalı 6 gün oldu 1 temmuz da sabah eşimi ise gitmesi için kaldirdigimda adet sancisi gibi ağrılarım vardı o gün aksama kadar öyle çektim aksam yemegi yedim biraz daha agrim çoğaldı esime dedim hadi bi kadın doğum acile gidelim gittim alttan muayne ettiler 2 cm acilmam vardı nst ye bağladılar agrim ckiyodu ama düzenli sancilar deildi doktor yatış vermek istedigini soyledi kabul ettim o gün öyle ağrılı gecti 2 temmuz günu de nst ye bağlıyolar ama sancılarım düzene girmiyo du ogleden sonra ebe alttan muayneyle baktı acilmam 3 cm olmuş odama geldim arkamdan ebe geldi hadi hazrlan dogumhaneye iniyoruz dedi sadece bebeğin kiyafetlerini almamı söyledi bende daha çok Heycanlandim esime haber verdim telefon yasak olduğu için telefonu diğer eşyalarımi dolaba kitleyip indim doğumhanede gece ağrılarım artmaya başladı ve ebe açılmamin 4 cm olduğunu söyledi bu gunde doguramicam dedim bekledim sabaha kadar oyle yani 3 temmuz günü artık sabah 6 da suni sancı verdiler 50 dk sonra sancıları çok hissetmeye başladım nstde de düzene girmişti bnde daha heycanlı bir şekilde beklemeye başladım saate bakıp durdum ilk suni sancıyi bitirdim artık baygınlık geçirmeye başladım saat 12 sırası eşimi istediğimi söyledim yanıma geldi bana çok destek oldu Allah razı olsun ebem pınar ablada çok iyiydi tansiyonum çok düşuyödü sürekli kontrl ediyolardi ebem suyumu patlatti ve sonra hersey çok çabuk ve daha ağrılı oldu saat 12 buçuk ta dayanamiyorum dedim epidural istediğimi söyledim ve epidural dan sonra çok hafifledince acilmam da 5 cm olmuştu 3. Suni sancımda takılmışti 1 bucuk saat sonra yani saat 2 de epidural in etkisi gitti dahada kötü oldum eşimi çağırdılar yanımda durdu ebeme büyük tuvalettim in geldiğini söyledim kalkabilirmiyim dedim hayır dedi artk gerçetin hersey başlamıştı sancılarım 1 dakikada bir geliyodu sancı geldikce ikindim eşimi dışarı aldılar acilmam 5 cm de kalmistı çoğalmasti 750 doz suni sancı almama rağmen kendiliğinden ikinmalarim geliyodu kendi istem dışı olarak çok ikindim ebem bebeğin kafasını gördügunu biraz daha diye diye çok güzel diyerek bana Moral vererek dahada guclu oldum altımi uyusturmadan kestiler ve tam 14:40 da kızıma kavuştum üstüme koydular daha sonra göbeğini kestiler bebekten 2 dakika sonra eşi de geldi o ara kızımı yanımda giydirdi ler bi yandan dikişlerim atıldı 15 dikiş atıldı suan 6 günlügüz meleğim yanımda uyuyo rabbim herkesin yardımcısı olsun evladımi kucagima alınca hersey bitti doğum yapicklar çok sakin ve ebenize doktorunuzu dinleyin yardimci olun hersey kolay oluyo o zaman evladınızi kucaginiza alınca hersey bitiyo çok uzun oldu hakkinizi helal edin soru sormak isterseniz cevaplarım.☺☺☺