Benim oğlan 36haftalikken döndü şimdi kızım 30 haftada gittim başı yukarda dedi doktor gitmeden bir gün önce hıçkırıklarini assagida hissediyordum doktora gittim yukarı çıkmış galiba sık sık pozisyon değiştiriyorlar hem seninki erken daha başı assagida olursa çok rahatsızlık veriyo