Arkadaşlar aranızda bu sorunla karşılaşan var mı? 5+3 haftalık hamileyim dün keseyi gördük çok şükür ama bugün aile hekimine kan vermeye gittiğimde bana guatrın biraz yüksek olduğunu normalde 2.5 olması gerekirken senin ki 2.7 dedi bugün ki kan sonucumda da aynı çıkarsa ilaça başlarız dedi aranızda hemşire ya da doktor anlayan arkadaş varsa bilgilendirirse çok sevinirim.