Edaidl9520 Merhaba kızlar 39. Haftamı doldurmak üzereyim ellerim ayaklarım aşırı derecede şişti ve magnezyum kullandığım halde bacaklarımda eklem yerlerimde ve ayaklarımın altında şiddetli bir ağrı var sizce normal mi
Aysiscim Normal canım. Benim de ayaklarımın altı ağrıyo hatta ateş gibiler cayır cayır yanıyo. Şişliğinden bahsetmiyoruz bile sadece terlik giyebiliyorum. Bol bol su içip ayaklarımı yukarı kaldırıyorum yapabildiğim tek şey bu