Burada doğum hikayelerini okumaya bayılırdım ama yazacağımı hiç düşünmezdim😂 Sanki hep içimde kalacak hiç doğurmuycam gibi hissediyordum artık kendimi. Hamileliğim in başından beri enfeksiyonla uğraştım kutu kutu antibiyotikler serumla iğneler ilaçlar hiç biri geçirmeye yetmedi bir ara pes ettim hiç birşey kullanmadım. Sonra bir gün bundan tam 2 hafta önce 🙄 Bel kasık ağrısı ile uyandım. Dedim heralde geliyor ama ne biçim. Nst ölçtürmeye gittik sancı yok ama açıklık var çocuğun başı dayanmış dediler. Neyse hemen hastaneye yatırıldım tedaviler falan. Ertesi gün çıktım hastaneden ama kasık ağrım hiç geçmedi. 1 hafta boyunca her gün acile gittim hiç birşey olmadı. Artık kabullendim bu acıyı çekmeyi. Evin içinde yürüyüş ve bol su ile hafifletmeye çalıştım ama nafile. Pazartesi günü de ciğer geliştirici iğnenin ikincisini yaptırmaya gidecektim. Önceki akşam da su gelmiş az bişey iç çamaşırım ıslanmıştı. Sabah oldu doktorumu aradım şehir dışında olduğunu söyledi başka doktora yönlendirdi. Bende başka hastaneye gittim. Orada kontrol ettiler alttan ve çok yoğun bir şekilde akıntı olduğunu söyledi. Tabi bu arada yine kasık ağrısı devam ediyor. Doktorum yaşlı tatlı bir amcaydı 😂 Kızım neden bu zamana kadar bekledin gelmek için dedi. Bu doktoru baya bi öneren olmuştu ama gitmemiştim. Önceki gittiğim doktor çocuğu almanın yasal olmadığını söyleyerek beni bekletti. Ama bu sırada enfeksiyon böbreklerime zarar vermeye başlamış sağ böbreğime. Kan idrar testi ultrason falan istedi. Ultrasonu çekindim geldim, kızım bu bebeği alabiliriz haftasından önde ve artık böbreklerin çok yormaya başlamış dedi. Bebeğim 35+1 43 cm ve 2500 olduğunu söyledi. Tamam dedim hemen eşimi aradım o da telaşa kapıldı 😂😂 Yatışım yapıldı ve başladım beklemeye. Spinal olmak istiyordum zaten. Saat 3 gibi hemşire geldi. Eşimle ağlaşarak vedalaştım 🤭🤭 Ameliyathaneye indim ve belimden iğne yapıldı. Hemen yattım ve başladı. Ameliyatın ortasında tepedeki lamba patladı 😂😂 Ordan da neyin nasıl olduğu net bi şekilde görünüyordu neredeyse tüm ameliyatı canlı izledim 😂 Vee 15 dakika sonra yani 15.30 da Kayra’mı canım oğlumun sesini duydum. Küçücük bişeydi nasıl bakıcam ben buna diye ağladım 😣 Doktor 2500 dedi ama benim paşam 2900 doğdu. Şimdi 3 günlük olduk, emiyoruz, alıştık sayılır birbirimize. Rabbim herkese tattırsın mükemmel bir duygu anne olmak. İyi ki bize göndermiş oğlumu Rabbim binlerce kez şükürler olsun. ♥️♥️ Sormak istediğiniz bişey olursa cevaplarım canım anneler 😘😘 Herkese hayırlı doğumlar olsun 💖❤️💖♥️😍