Sulemsi10 17 haftalık hamileyim az önce sağ tarafıma bi ağrı saplandı wc çıkınca geçti apandist mi normal mi acaba korktum açıkçası 🙄🙄
Ruveydaasker Sulemsi10 bende 18haftalıgım bazen sag bazen sol kasıklarıma agrılarr gıryo gecede olyo normal galiba