Nurrrr Annesininminigi armut iyi gelio bana cnm dene istersen soguk olursa daha iyi olur. Benim de bazen bebeğim baskı yapıyor sanırım gece çok kalkkyorum hatta öyleki önce rüyama girio öyle uyanıyorum ve genelde o geceyi ayakta geçiriyorum bir kaç saat
SemaCoskun Soğuk süt rahatlatıyor. Aylardır çekiyorum hiç bişey fayda etmiyor yatarken için ve uyumaya çalışın.
Saganak Annesininminigi sade sodayı bardayı koyup epey gazının gitmesini bekleyin başlarda banada daha kötü yaptı gübi geldi ama şimdi hergün içiyorum.Ama tabi bazı günler ne yaparsam yapıyım geçmiyor
deletedmom351 Canım kesin bi çözüm yok maalesef ben 5 aydır çekiyorum ve alıştım artık 34 haftalığız doğana kadar Bebek böyle olacakmış ama süt ve gaviscon şurup biraz da olsa rahatlatıyor.
Aybukealtintas Annesininminigi leblebi deneyebilirsiniz ve ya yudum süt içebilirsiniz birkaç dk aralıklarla
Volkanoban Annesininminigi mutlaka leblebı ye benim mıgde yanıyodu kaynıyordu agzıma gelıyodu 1 kase leblebi yiyorm kesiliyor hemen ama cok ıyı gelıyo bak bı dene canım snde