Gbbc Nasiip47 Ben varım geçen cuma bi tuttu pazar gününe kadar çatladım yüzüm gözüm şişti gerçi bende migren var canım ama nitekim soluğu hastanede aldık Allah kimseye yaşatmasın berbat bişey
Nasiip47 ecembugra53 ya ben özellikle eyilip kalkıncs bir kac saniyelik başımın sağ ön tarafıda bir ağrımı desem uyuşmamı desem bilemedim
Nasiip47 ecembugra53 tamam canım sağol cevredekiler cinsiyet erkek olunca baş ağrısı olur diyorlar ne kadar doğru senin cinsiyet bellimi
ecembugra53 Nasiip47 erkek canım 😊😂 cinsiyetle hiç alaka Yok canımmya batıl inanç millet uyduruyor afedersin götünden 😂😂 sen bakma onlara canım
Nasiip47 ecembugra53 aynen inieallah benimkide erkektir 1 kızım var birde oğlum olsun istiyorum dua et bana kac haftalıksın ben salı günü gittim 14 hafta 5 gnlüktü bacak arası boş sanki kız ama kesin değil daha küçük bir ay sonra netleşir 1 ay sonra gel dedi
ecembugra53 Nasiip47 ben 23 haftalığım 😊💙 camım senin cinsiyet öğrenmek için cok erken canım 😊 ben tam 16. Haftada belli oldu pipiyi zor gösterdi bizim yaramaz canım ya 😊 ederim tabi canım ya inş Rabbim sana da eekek evlat hayırlı evlat versin canım benim 😊🧿💙🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mom006 Nasiip47 benim de baktıklarında normal cıkmıstı o an ama sonra yükselip düstüünü sonra yükselsiini öğrenmiştim ara ara bakmalısınız gün icinde.
Nasiip47 ecembugra53 amin inşallah canım sağol allah razı olsun. Ben 16 haftalık diye biliyordum ama doktor ultrasyonda 14 hafta 5 günlük dedi belkide kızımı emziriyom fiye gelişmemiş olabilir hayırlısıyla erkek olur insaAllah kızımla betaber büyütürüm
Tuagca ben 2. Ayimdan beri cekiyorum su an5. Ayimin son haftasindayim MR a bile girdim sinuzit cikti ve doktor hormonal dedi. Allah sabr versin minoset veya parol da Allah affetsin hic bi yarari yok