imran1029 canım ben bugün 20. Haftama girdim 19. Haftamda bütün belirtilerim kaybolmuştu acıkmıyordum bile korkmuştm hatta post bile açtım burda ama 20. Haftama girer girmez tekrar belirtilerm aclığım geri geldi 😀 endişelenme 🌸 bebeğimi bende 1-2 haftadır daha iyi hissediyorum böyle kayma gibi oluyor bazen pıtpıt atıyor karnım çıkmadı dün ilk defa göbeğimin sağ tarafı kocaman şişti sol tarafta hiç birşey yoktu şok oldum 😀 ama ilk hamilelikte 25. Haftaya kadar hissetmemek normalmiş ☺️