Gamzeee55 benim ilk kızım kiloluydu sanciyla gittim almadilar doguma kilolu diye oyuzden sezeryan oldum buda mecburen malesef benim ilk cocugum 17 yasinda ben biraz kucuk anne oldum 🤗17 sene izerine normal olur dedim ama olmaz dedi doktorum yine sezeryan yani