Dogum baslamgci olblr canim bende 39 da sezeryan olcaktim. 38+2de sabah uyandm karnim agryr adet agrisi gibi dus aldim uzandim gecmedi sonra midem bulandi biraz kustum doktorumu aradim hastaneye git dedi ebe baktim 1 cm.aciklik varms ve nst de bebegin hareketi azalmsti doktorumu aradik geldi hemen sezeryana aldilar. Sukur bugun 43 gun oldu😊 sizde doktorunuza yazin sizi yonlendirir