Asya23 Hiç abartmadım, ne yiyorsam onu yemeye devam ettim. Zaten sağlıksız zararlı şeyler yemiyordum benim için değişen bir şey olmadı. Önceden de aşırı sağlıklı beslenmiyordum tabii ki sadece her şeyden yiyordum, abartmadan kural koymadan kısıtlamadan. Bir mide sorunu da yaşamadım, bebeğimde bir gelişme sorunu da olmadı çok şükür 💝 Bir de vitamin ve kan ilacı kullandım 💜