Kızlar 17+4 haftalık hamıleyim normlde hala hıssetmedım bebegımın atısını falan bugun ikk defa kahvaltıdan sonra gobegimi izledım hafıf hafıf oynuordu olece ızledım vıdeosunu cektım o bebek oynaması mı oluyor acaba ızleyınce cok baris bellıydi nasıl heyecanlandım