Msltms Kızlar 11+4 hamileyim doktorum gyneferon ve decavit verdi dışkı rengim değişti çok koyu siyah bi hâle geldi endişeleniyorum ilaçlardan dolayı mı oldu acaba? 3-4 gündür böyle , ilaçtan bittikten sonra mı geçer acaba bilgisi olan var mı bu konuda ?
Mevoo Msltms ilaçdan kaynaklı oluyor canım kan ılacı falanda kullanıyosun sonrasında yine koyu oluyor merak etme normal 🙈🤗
Jujuuu Msltms bütün kan ilaçlarının etkisi aynıdır hepsi siyah dışkı yapar 😊 endişelenmeyin ilacı bırakınca bir iki gün içinde geçecektir💐🌺
selin4141 Msltms kan ve demir ilaçları yapıyor kuzum doktoruna danış ama böyle telaş yapma bebisi de kendinide üzme 😇🙏
Msltms Jujuuu anladım canımm ilaçtan kaynaklı olduğu aklıma geliyor çünkü Demir içeren her şey koyu dışkı yapıyo mesela ıspanak yesek bile bir gün öyle oluyo ama şimdi sürekli olunca kafam karıştı ☺️
Msltms Mevoo ya sağol canımm ☺️ gyneferon ve decaviti bi ay mı kullanıyoruz doktorum sonra vitamin falan vereceğim dedi 12.haftadan sonra bi Bilgin var mı acb?☺️
Mevoo Msltms decavit i 24-26 hafta civarında bıraktım sanırım net hatırlamıyorum doktorun zaten senin bünyene göre söyler 🤗 Şuan 32. Haftadayım magnezyum gynoferol ve progestan kullanıyorum ikiz gebeliğim 🤗
Msltms Mevoo maşallah canımm ☺️ Benimde kasık ağrım olmuştu msj attım geçen gün doktorum Progestan kullan dedi bende aldırdım eşime kullandım yaa çok kötü oldum kafamı kaldıramıyodum başım döndü falan bende sonra kullanmadım zaten çok ağrım da yok çok nadir oluyo o da büyüyor diye zaten sancı için vermiş bende kullanmadım canım 😐
Nday Merhaba canım, bende kullanıyorum ve doktorum kullanmaya başlamadan uyarıda bulundu siyah görürsen dışkını korkma ilaçlar yapar diye endişelenme ilaçlardan :)
Msltms Nday ayy ben nasıl korktum ilk gün dedim geçer yediğim şeydendir 4 gün oldu korktum 😃😃😅 baya koyu olunca 🙈
Mevoo Msltms evet öyle bir etkisi var malesef ilk aylarımda kullandıgımda bende cok kotu olmustum şimdi akşamları içiyorum daha rahat oluyorum 🤗