anneler merhaba... 34 haftalık hamıleyım düne kadar karnımdan cıkcakmıs gıbı hareket eden kızım bugün dogru durust (bırkac tekme dısında) hıc hareket etmedı🙁 ama bugün onun odasını yaptım, cok ütü yaptım, hastane cantasını vb. hazırladım yani yoruldum. Ondan olanilir mi axaba?