Sirinanne öğrendikten 3 hafta sonra tekrar sağlık ocağına gittim çağırmadılar ben kendim gittim test yaptırmak istediğimi söyledim yaptılar canım . yine sen bilirsin ama ben antibiyotik kullanmayı tercih etmiyorum inşallah seninde en kısa zamanda geçer